Sunday 8 February 2009

8/2

Jeg stod saa op ved 10-11 tiden, stadig en smule skuffet over el derbi sevillano, og begik mig ud i byen med de klare maal at faa taget nogen fotografier og at finde et fitnesscenter og at finde escuelas. Jeg fik kun taget to fotografier, men jeg fandt skam escuelas og hele det omraade der. Nu var det jo soendag, saa der var jo lukket, ogsaa i de to muligheder for fitnesscentre jeg fandt: do it! center som ligger bogstavelig talt lige om hjoernet fra hvor jeg bor, eller nok min favorit, som ligger lidt laengere vaek, men som har et navn, man skal have et hjerte af staal for at afvise: Gimnasio Arnold.
Eftersom jeg ikke har dyrket nogen som helst motion siden jeg rejste(bortset fra milelange gaature), begynder jeg at foele mig noget stiv i ryggen nogen gange. Til gengaeld har mit knae det overraskende godt.
Saa kom jeg hjem, og nogle af A.s ungarnske veninder samt en fyr fra a coruña kom forbi paa vej mod Cadiz, og det var superhyggeligt, og vi spiste ungarnsk aertesuppe(kan anbefales). Franskmanden D. har vaeret paa nattevagt for anden dag i traek saa vi gaar ud fra at han stadig sover, selvom det virker lidt vildt. Word

No comments:

Post a Comment

Followers