Tuesday 17 February 2009

17/2

Dagens soundtrack: Rockin in the free world(Neil Young) http://www.youtube.com/watch?v=-eWEfnhWbow

Dagens Graffitti: Uafgjort mellem "+ pitufos muertos" og "deja las drogas abraza el fusíl".

Dagens tagline: "What Seagal does in Vegas nearly destroys it".

Jeg gik saa til timer, hvor mine forelaesere besynderligt nok ikke virkede begejstrede for at jeg ikke er tilmeldt nogen kurser, og at mit navn ikke staar nogen steder. En af dem var lige lovlig sarkastisk, og naevnte at han naeste uge ville printe ligesaa mange notesaet, som der var tilmeldte. Det er noteret. Han skal bare spille lidt mere smart, og saa foelger jeg hans kursus "paa afstand". Den italienske pige fra i gaar sagde at hun havde vaeret noedt til at snakke med det relevante kontor 4 gange i september for at faa noget lignende ordnet. Jeg var ikke glad. Jeg havde godt nok skrevet til dem i gaar, men bestemte mig for at vise mig personligt ogsaa.

De var i liga med eksamenskontoret pa KU, nuff´said.
Lad os tage det i boksekampformat. Lad mig naevne at saekreteren ikke var den ubehagelige type, men et skridt op af rangstigen: psykopaten; den er der i naeste uge= droem videre uden for min synsvidde.

Kommentator1: Velkommen til denne kamp paa en lettere graa tirsdag! I hoejre hjoerne, L-dog. Han viste god styrke paa sit job, men er efter sin knaeskade kommet lidt ud af form, og vi har ikke set ham i nogen klassekampe siden. I venstre ringhjoerne, seakreteren, rutineret og i fuld kampform.
Kommentator2: Det er sandt, hun er lige midt i saesonen og vi har set eksempler paa skraemmende styrke i den sidste tid.

(kampstart)
L-dog: Jeg var her for 2 uger siden og i sagde I ville sende det og det til mig, men jeg har ikke faaet det.
Saekreter: Det er blevet sendt
L-dog: jeg har ikke faaet det
s:er det her din email?
L:ja.
s:det er sendt, men vi printer det lige til dig.

kommentator1: Saadan, saa I lige den badcop-goodcop switch? Klassisk psykopat.
kommentator2:Jeg maa sige, at L-dog virker forvirret, hvis ikke han faar en ordentlig strategi, har han ikke mange chancer.

s:Her har du det og det dokument.
L(efter lidt tid): Det her er ikke det jeg skal bruge.
S:virkeligt?

Kommentator1: Er det...? ER det...?, ja! det er et totalt ligegyldigt dokument, men se den fantastiske detalje, s, faar ind der: Deres teksteditor har taget det 9cifrede pasnummer og afrundet det med eksponentiel notation, som x.yzwE8. Et pragtfuldt eksempel paa aegte kunst.
Kommentator2: Ja, her ser vi forskellen paa en rutineret mester, og en, der i denne forstand knap er mere end en boksesaek.

L:Jeg har hverken ditten eller datten?
s:udfyld det her skema og kom med en kopi af dit pas samt to pasbilleder

kommentator1: har han...? har han...? JA!, han har totalt tilfaeldigt netop en kopi af passet samt to pasbilleder, mine damer og herrer.
Kommentator2: Det her er en utrolig vending tingene har taget. Fra et knock-out slag, er L kommet tilbage i forbloeffende stil.

Saekreter: I naeste uge boer det vaere ok, gaa til fakultetskontoret der.
L:tak.

Kommentator1: en lettere svag afslutning for L, men nogenlunde efter drejebogen for s.
Kommentator2: Ja efter rystelsen foer, er vi tilbage paa banen igen.
Pointsejr til saekreteren.

Stille og roligt ellers. Den tyske pige, K. er tilbage, og indtil videre fungerer det fint.

No comments:

Post a Comment

Followers