Saturday 14 February 2009

14/2



Hviledag, ikke nogen store ting i dag, jeg smuttede op og koebte noget rooibos the, og derefter videre til calle elvira, paa foranledning af M-dog. Sjovt nok, naar jeg selv bare gaar rundt, ser jeg hyggelige gader, glade mennesker(og hunde), behageligt lokalsamfund, fredelige kvarterer, groenne arealer og gode biblioteker, og naar jeg foelger hendes anvisninger ender jeg i gyder med sex-shops, salg af stoffer- hashpiber- crackpiber, besatte huse, ulovlig gadehandel, lyssky enterpriser(elfenbenshandel ER forbudt), besynderlig graffitti, politifolk, og jeg har stadig ikke fundet en biograf vi disukterer hvor egentlig ligger henne.

3 comments:

  1. Muy wapas las fotos, sí señor
    Far

    ReplyDelete
  2. Jeg tror dig ikke. Jeg er sikker på, at M-dawg's vejvisninger fører til steder hvor nydelige små damer drikker the, mens deres dresserede pudler danser vals på fortovet. Hun ville ikke føre dig i fordørv. Der må have været en misforståelse :-)

    ReplyDelete

Followers