Tuesday 24 February 2009

24/2

Saa igaar kom udlejeren uanmeldt forbi "for lige at besoege os", hvortil de tre af os, der var hjemme, selvfoelgelig satte de vildeste pokerfaces op. Vi var for chokerede til rigtig at faa presset ham omkring internettet, men som mine roommates sagde, virkede han "sandelig glad for at se mig". Alligevel blev hans stalker stil gjort lidt til skamme senere, da en ungarnsk studerende, der har overnattet paa sofaen engang(A. kan ikke udstaa ham, men ville goere en ven en tjeneste) ogsaa kom forbi og proevede at faa C. til at hjaelpe sig med universitetsformalia.

Jeg var saa til timer, og det gik stille og roligt, men jeg skal lige vaenne mig til at forelaeserne bander en del mere end i kbh. og madrid.
Vejret er jo vildt godt midt paa dagen(vi snakker korte aermer), men man skal lige huske at man er oppe i bjergene, for om morgenen og aftenen er der koldt, og man kan virkelig maerke naar solen gaar ned.

2 comments:

  1. c***, L, ándate con cuidado, que hay m*** muy m***
    Far

    ReplyDelete
  2. Yo B- kan godt kommentere inde fra arbejde, men gør det nok ikke så ofte. tripper på kaffevognen.

    ReplyDelete

Followers