Friday 13 February 2009

13/2

Saa jeg proevede at opdatere i gaar, men forbindelsen gik ned, saa here goes:
Onsdag aften sad jeg og saa fodbold sammen med D., hvilket var superfedt, han har spillet en masse, og var super som kommentator, og det var jo superhyggeligt.
Torsdag meldte jeg mig ind i gimnasio triunfo, som er helt ok, de har et rum, der bliver brugt til udstraekning, hvor der er en sandsaek til fri afbenyttelse, saa det er totalt sejt. Torsdag loeftede jeg dog blot jern og familiariserede mig med stedet. Om aftenen tog jeg paa indkoeb med D., og bagefter paa bar med pigerne fra lejligheden nedenunder, der havde faaet ny roommate. De var rimeligt traette, men det var ok, og da vi har samme udlejer var der interessante ting at laere her, f.eks. at de har en rengoeringsdame(?) og kabel-tv.

Fredag(super vejr, ogsaa varmt) stod jeg op og tog ind for at lave lidt sandsaektraening og udstraekning, og selvom jeg ikke ligefrem er i form, var det superrart(koebte haandledsbind i gaar). Saa paa vej hjem moedte jeg en tysk pige, der har vaeret til fest her, som inviterede mig med op til el mirador de san nicolás sammen med hendes polske veninder. Det var kedeligere end forventet, men stemningen var i top grundet fantastisk vejr, og jeg saa baade hippier, politifolk, anholdelser, hunde, hvalpe, guitarrister(dygtige!), skoleklasser, spaedboern, turister, hash i flere former(point til dem der solgte det som kager med salgstalen:"Una es: ¡buena onda, que buen rollo en granada!, tres son como comer setas"), flere hippier og Camarons faetter.

Jeg begynder at se at det nok bliver svaert at klippe sammen fra min blog til kvartalsrapporter; hvordan beskriver man i sobre vendinger, en livsstil, der ville passe godt med et robbie williams soundtrack(altsaa festsangene, rock dj osv.)? anyways, naar skolen starter aendrer det sig sikkert.

No comments:

Post a Comment

Followers