Monday 16 February 2009

16/2

Saa jeg havde timer, og den foerste var kl. 9, og vi var 3: Mig , en easygoing italiensk pige med et fremragende spansk og en granadinsk pige som jeg svaerger jeg har set foer, men jeg ved ikke hvor...De virkede fine nok og forelaeseren var ogsaa helt ok(kom et kvarter for sent, og snakker med en hypnotiserende Granadinsk accent) saa det var fint.
Jeg skulle saa have haft en time til, men det viser sig at i modstrid med websiderne, blev det kursus afholdt i foerste semester.
Dette gjorde mig lidt bitter, men i aanden af at takke for de smaa velsignelser(det var det kedeligste kursus jeg var tilmeldt) har jeg skrevet til det internationale kontor, og alt afhaengigt af dem(for de har ikke sendt mig noget dokumentation de lovede mig) regner jeg med bare at lave lidt selvstudium i stedet, men det skal jeg ogsaa lige have koert forbi legatstyrelsen. Saa der er da lidt papirarbejde.

No comments:

Post a Comment

Followers