Saturday 7 February 2009

7/2

Jeg stod op kl. 9, og tog saa ud til der hvor M-dog havde sagt at der altid var mercadillo hver loerdag. Not so today, der var ikke et oeje(bortset fra enkelte hundeluftere), saa tak for det. I oevrigt vaagnede jeg jo i mit lille lune vaerelse, men naar man kommer ud paa gaden er det som at bo en los ***** andes. Koldt om morgenen og om aftenen, ellers som et sted sidst i marts i kbh: yderst omskifteligt. Paa vej tilbage fandt jeg una tienda de chinos, der rent faktisk havde noget paent billigt kinesisk toej, saa der skal jeg tilbage igen. Saa tog jeg hjem, og spiste.
Vaerten kom ved 4-tiden, og vi brokkede os over internettet, og han lovede at ringe efter en, der kunne faa ordnet det(efter patetisk at have proevet at flytte routeren halvanden meter).

Han havde jo inviteret mig ud til la Cartuja, og turen derud var paa scooter(hvilket jo slet ikke er boesset eller noget!), og jeg tror faktisk jeg har vaeret der foer. Men saa begyndte han at spoerge om mine religioese forhold og min tro og missionere, men der skal en del til at loebe om hjoerner med mig paa det felt, saa jeg eksponerede bare min syntese af ecclesiastes, paulus og kirkefaedrene, samt min foragt for forsoegene paa at omgaa "credo quia absurdum est". Det havde han jo respekt for(selvom han forsoegte med en halfassed version af skabningens storhed og guds soegen efter mennesket), men sagde at han ville bede for mig, og for at jeg fandt troen

Jeg skriver videre senere...

No comments:

Post a Comment

Followers