Wednesday 4 February 2009

4/2-09

Saa i gaar fik jeg sandelig lavet en del(bl.a. har jeg koebt en baerbar, og den har en fjernbetjening?), og dagen sluttede superhyggeligt med at to af dem jeg bor sammen med havde en sen eksamen(1800) og kom hjem i godt humoer fordi de har ferie nu. Vi sad saa allesammen og snakkede og et par af deres veninder var ogsaa forbi. Da baade mig og den ungarnske pige, A., der bor her har rimeligt godt styr paa det tyske, blev der freestylet, inkluderende nogen geniale parodier(gamle vaerelseskammerater, at flyve med swissair, laerere osv.).

Superhyggeligt, og idag, hvor vejret var bedre, smuttede jeg saa lidt rundt byen her til morges og proevede at koebe et taletidskort, men der var udsolgt overalt som led i en forretningsstrategi der skal faa folk til at koebe mobiltelefoner(min fortolkning), og en lille tur til det naturvidenskabelige fakultet, med en lille detour til den der plads med oliventraeet, hvor der rigtig nok var noget topmanta. Jeg skal hilse og sige, M-dog at du boede i en noget skummel del af town.

I dag tror jeg lige jeg tager den lidt med ro, men saa i morgen tror jeg maaske, at jeg finder ud af hvad jeg skal foretage mig mht. universitetet. Da jeg var der i dag, fik jeg et nogenlunde overblik over mit skema, men det skal ogsaa lige udbygges, og saa skal jeg finde ud af hvor og hvordan jeg skal betale.
Word out

No comments:

Post a Comment

Followers