Wednesday 25 February 2009

onsdag

Dagens tagline: Somewhere... somehow... someone's going to pay!

Dagens soundtrack: Uafgjort mellem
Shakira: Que me quedes tu http://www.youtube.com/watch?v=pLWTEpRbJuA
og
La unión(80 band): Lobo hombre en paris http://www.youtube.com/watch?v=vsKPiDLmNNs

Jeg var jo engang til praesentationsfesten for et kendt whiskymaerke i madrid, og der spillede la unión. I oevrigt virkede forsangeren virkeligt glad for hende, der havde inviteret mig med. Jeg saa ogsaa Emily Mortimer(kendt fra Match Point) blandt publikum. Det var sandelig tider.

Ikke det store i dag, havde faa timer, bla. med den argentinske laererinde, hvis accent bliver mere udtalt som tiden gaar. Har lounget i stor stil i sofaen, og mig og D. tager ud senere og ser Madrid-liverpool. Jeg var nede og koebe ind i det lokale supermarked, som bruger dire straits som muzak(baade live og studie albummene - hvor mange versioner af Romeo and juliet er der egentlig?) Har faaet et studiekort, og skal lige udfylde nogle papirer og betale nogle penge, og saa skulle jeg vaere indskrevet.

1 comment:

  1. Stop så med at fylde os med historier der er ældre end Methusalem og tag i stedet for og læg nogle billeder ud på bloggen. Jeg ved, du har et kamera. (jeg annerkender dog at det er gode historier)

    ReplyDelete

Followers