Monday 23 February 2009

23/2

Saa i gaar sad mig og D. og saa en dokumentar om konspirationsteorierne fra 9/11, som han havde paa usb-stik, og selvom den var yderst amerikansk, var det jo superhyggeligt, og der gik ikke charlie-sheen-paranoia i det. I dag tog jeg saa til timer, opdagede at der skal fremlaegges noget paa onsdag, som jeg ikke engang havde set paa, og sad saa med det bagefter paa biblioteket. Det er jo et stykke tid siden jeg har brugt additionsformlerne i forskellige varianter, men det kommer jo stille og roligt tilbage. Men det var lige en overraskelse. Der er jo champions league i denne uge, saa jeg skal ikke have alt for meget at lave om aftenen.

Vejret er fantastisk, jeg tror jeg vil lave lidt "aegte" turisme denher weekend, maaske tage til la Alhambra eller katedralen eller saadan noget.

Dagens motivational poster: http://www.myconfinedspace.com/watermark.php?src=wp-content/uploads/2007/01/basic-math-motivational-poster.jpg

No comments:

Post a Comment

Followers